FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Mail z BiuroCity.pl nie dotarł?

Często spotykane dla użytkowników takiej poczty jak @wp.pl, @interia.pl, @onet.pl, @o2.pl, @tlen.pl. Mail dotarł, aby go odszukać można sprawdzić SPAM lub zakładkę Oferty. Można też wpisać w wyszukiwarce poczty "BiuroCity.pl". W wyżej wspomnianych pocztach napotyka się bowiem problem z wyświetlaniem niektórych wiadomości. Jest to niezależne od nas.

W jakich godzinach pracujecie?

Aktualne godziny pracy znajdują się w zakładce "Kontakt".

Kiedy wysyłane są powiadomienia?

Powiadomienia wysyłamy na bieżąco, kiedy tylko znajdziemy ciekawe ogłoszenie w Twoich preferencjach. Powiadomienie zbiorcze podsumowujące wszystkie nowe ogłoszenia z bieżącego dnia jest wysyłane po zakończeniu poszukiwań danego dnia.

Wysłałem do was SMS i nie otrzymałem odpowiedzi?

Nie komunikujemy się poprzez SMS, zajmuje to zbyt wiele czasu. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.

Nie moge się do was dodzwonić?

Ze względu na charakter i złożoność naszej pracy oraz ograniczone zasoby ludzkie nie zawsze jesteśmy w stanie odebrac wszystkie telefony. Prosimy wówczas o kontakt na e-mail.

Czy wasz serwis jest bezpieczny?

Tak. W trosce o bezpieczeństwo i prywatność naszych Klientów korzystamy m.in. z szyfrowania danych SSL podczas połączenia z naszą stroną oraz innych zabezpieczeń.

Czy moje dane będą przekazywane gdzieś dalej?

Nie. Służą one jedynie do możliwości korzystania z serwisu i są całkowicie bezpieczne. Państwa dane nie sa przekazywane żadnym innym podmiotom.

Czy zamieszczenie ogłoszenia w BiuroCity.pl coś kosztuje? Jakie są korzyści?

Zamieszczenie ogłoszenia w serwisie BiuroCity.pl jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy.
Dodatkowo mogą Państwo wybrać czy osoby zainteresowane mają się z Państwem kontaktować, czy wolą Państwo otrzymać powiadomienie o zainteresowaniu i skontaktować się samodzielnie.

Gdzie mogę określić moje preferencje co do mieszkania i wybrać sposób powiadamiania?

Są one ustalane podczas aktywacji konta z każdym Klientem drogą e-mailową. W celu zmiany lub aktualizacji preferencji prosimy o kontakt e-mailowy.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za usługę?

Fakturę wystawiamy na życzenie Użytkownika. Prosimy o kontakt mailowy z danymi do faktury, a wystawimy fakturę.

Czy mogę zmienić swoje preferencje, jeżeli moje plany uległy zmianie?

Tak. Można tego dokonać mailowo.

W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji dokonujemy po kontakcie telefonicznym.

Wynająłem już mieszkanie, co mam zrobić?

Prosimy o kontakt e-mailowy, abyśmy mogli oznaczyć ogłoszenie jako wynajęte.